cariere

Cariere

Da Nu

Suntem cel mai important operator din piata serviciilor integrate de comunicatii din Romania.
Suntem lider pe segmentul serviciilor de televiziune si pe cel al serviciilor de internet si suntem principalul operator alternativ in furnizarea serviciilor de telefonie fixa.
Am ajuns aici fiindca ne-am bazat pe tehnologia performanta, permanent eficientizata astfel incat sa corespunda cerintelor din ce in ce mai mari ale clientilor nostri. Ne-am bazat la fel de mult pe puternica si profesionista echipa RCS & RDS, formata din mii de oameni.

Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, capabili sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.

Daca iti doresti sa faci parte din aceasta echipa, aplica pentru unul dintre posturile disponibile sau completeaza CV-ul tau aici. Il mai poti trimite si pe e-mail, la recrutare@rcs-rds.ro, mentionand in subiect, postul pentru care aplici.

Judet: Domeniu:

Operator retele – Fibra Optica - Toate orasele +

Candidatul ideal:
  • Studii medii – de preferat in domeniul tehnic;
  • Obligatoriu permis de conducere categoria B (obtinut cu cel putin un an in urma);
  • Reprezinta avantaj experienta in domenii precum:
  • retelistica, depanare calculatoare, retele catv;
  • Spirit de lucru in echipa;
  • Atentie la detalii si capacitate de concentrare in situatii de stres;
  • Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil;
  • Disponibilitate si aptitudini lucru la inaltime.
Descrierea jobului:

  • Participarea la toate activitatile legate de executia, punerea in functiune, dezvoltarea, reconfigurarea si exploatarea partii de fibra optica. (Experienta in sudare de fibra reprezinta un avantaj).
  • Asigurarea calitatii lucrarilor executate si respectarea termenelor prevazute;

Aplica pentru acest post




Anunt Specialist IP Helpdesk - Bucuresti +

Cerinte:
  • Foarte bune cunostinte de retelistica / utilizare pc;
  • Initiativa;
  • Orientare catre rezultate;
  • Capacitate de a gestiona mai multe activitati in acelasi timp;
  • Atentie la detalii. 

Responsabilitati:
  • Asigura suport pentru rezolvarea problemele tehnice in cadrul TV;
  • Instaleaza pe statiile de lucru sistemele de operare solicitate;
  • Configureaza clientul de email pe statiile de lucru si ofera suport pentru problemele aparute;
  • Intocmeste necesarul de materiale folosite in activitate;
  • Disponibilitate pentru program in ture. 

Aplica pentru acest post




Coordonator Call Center - limba spaniola +

Candidatul ideal:
  • Absolvent studii superioare;
  • Experienta pe o pozitie similara sau in coordonarea unei echipe de cel putin 50 de persoane;
  • Abilitati excelente de comunicare;
  • Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare probleme;
  • Manifesta initiativa si proactivitate, este preocupat constant de a imbunatati activitatea proprie cat si pe cea a echipei ;
  • Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, seriozitate si perseverenta in atingerea obiectivelor propuse;
  • Autodidact, automotivat si cu spirit de echipa;
  • Rezistenta la lucru in conditii de stres;
  • Cunoștințe foarte bune în utilizarea suitei Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
  • Limba spaniola nivel B2 – limba engleza reprezinta un avantaj.
Descrierea jobului:
  • Coordoneaza si isi dezvolta echipa in spiritul valorilor companiei, asigurandu-se ca membrii echipei sunt motivati si implicati in atingerea obiectivelor departamentului;
  • Seteaza obiectivele, creeaza planuri de dezvoltare, monitorizeaza si evalueaza activitatea departamentului;
  • Asigura atingerea parametrilor lunari stabiliti pe departament;
  • Evalueaza activitatea individuala si a echipei atat din punct de vedere calitativ cat si cantitativ;
  • Monitorizeaza evolutia angajatilor din subordine si se implica activ in imbunatatirea performantelor acestora prin oferirea de feedback constructiv;
  • Asigura suportul necesar personalului din subordine;
  • Gestioneaza eficient si matur situatiile critice;
  • Elaboreaza si redacteaza rapoarte catre superiorii directi, la termenele stabilite de catre acestia;
  • Analizeaza / interpreteaza rapoartele generate la nivel de departament si propune optimizari ale acestora;
  • Comunica intr-o maniera profesionala atat in cadrul departamentului cat si in afara acestuia.

Aplica pentru acest post




Mobile Services Quality Engineer - Bucuresti +

Candidatul ideal:
  • Absolvent al Facultatii de Telecomunicatii / Electronica;
  • Cunostinte teoretice si practice despre UMTS si LTE;
  • Cunostinte generale despre semnificatia si modul de calcul al KPI-ilor in telecomunicatii;
  • Cunostinte de baza despre interfata radio in WCDMA, LTE si protocoale/algoritmi radio;
  • Cunostinte minime de IPv4/6, TCP/UDP, RTP, SIP, HTTP and ATM & Ethernet Interfaces;
  • Notiuni scripting: Perl, Bash, Python, etc - constituie un avantaj;
  • Cunostinte avansate de limba engleza;
Descrierea jobului:
  • Elaboreaza saptamanal si analizeaza rapoarte si statistici de Performance Management, privind calitatea retelei;
  • Furnizeaza informatiile necesare in procesele de dezvoltare a retelei;
  • Analizeaza calitatea interfetei radio din contorii si indicatorii retelei;
  • Elaboreaza si analizeaza rapoarte in urma evenimentelor sau modificarilor aparute in retea;
  • Elaboreaza rapoarte de incarcare a retelei si forecast de trafic;
  • Analizeaza si propune modificarea parametrilor pentru imbunatatirea QOS;
  • Colaboreaza cu diferite departamente in vederea solutionarii disfunctionalitatilor din retea sau prevenirii acestora;
  • Colaborarea in mod special cu departamentul Radio Access Network Design & Optimisation si asigura suport pentru analiza problemelor din retea;

Aplica pentru acest post




Responsabil aprovizionare - Bucuresti +

Responsabilitati:

  • Verificare facturilor primite pentru a fi in conformitate cu comanda lansata,
  • Verificarea permanenta a stocului de marfa existent;
  • Gasirea furnizorilor potriviti conform cerintelor societatii in urma analizarii celor 3 oferte solicitate, conform procedurii interne si alegerea celei potrivite;
  • Formularea comenzilor si a anexelor aferente acestora, cat si de inregistrarea acestora conform procedurii interne;
  • Transmiterea comenzilor catre furnizori;
  • Verificarea in permanenta calitativ si cantitativ produsele livrate de furnizori;
  • Mentinerea in permanenta a relatiei cu furnizorii agreati pentru anumite produse;
  • Actualizarea permanenta a comparatiilor de pret furnizori;


Cerinte profesionale/profil al candidatului:

  • Bune abilitati de comunicare si negociere;
  • Cunostinte de operare computer si rapiditate in introducerea datelor;
  • Capacitate de organizare, planificare; responsabilitate, implicare, initiativa

Aplica pentru acest post




Budget Analyst - Bucuresti +

Descrierea postului:

  • Monitorizeaza permanent executia bugetelor versus aprobarile primate;
  • Raporteaza periodic statusul executiei bugetare si propune actiuni corective de incadrare in tintele stabilite;
  • Coordoneaza procesul de ajustare a bugetelor pe parcursul anului conform tintelor revizuite primite de la management;
  • Emite rapoarte customizate legate de executia bugetare, conform cerintelor stake-holderilor;
  • Mentine o permanenta legatura cu departamentul financiar dar si cu cele operationale pe care il deserveste, in vederea alinierii permanente a obiectivelor specific cat si a actiunilor de intreprins in vederea indeplinirii acestora.

Cerinte:

  • Abilitati generale de operare computer (MS Office – nivel mediu);
  • Cunostinte generala contabilitate primara, bugete, etc;
  • Capacitate de organizare, planificare; atentie la detalii, responsabilitate;
  • Spirit analitic, meticulozitate, rigoare;
  • Bune abilitati de comunicare;

Aplica pentru acest post




Travel Assistant - Bucuresti +

Descrierea activitatii:
  • Asigura unitati de cazare pentru echipele de constructii Responsabilitati si atributii:
  • O stransa legatura si comunicare cu coordonatorul departamentului de constructii si sefii de echipe
  • Situatie saptamanala cu privire la zonele de deplasare a echipelor proprii
  • Cauta locuri noi de cazare accesibile pentru echipele de constructii
  • Asigura si rezerva locuri de cazare conform delegatiilor programate
  • Efectueaza analize si rapoarte prind costurile de calatorie si cazare
  • O stransa legatura si comunicare cu unitatile de cazare
  • Primeste facturi si le compara cu preturile cotate.
  • Efectuează pașii necesari pentru corectare greseli daca exista.
  • Se asigura de emiterea si plata facturilor de cazare la timp conform scadentelor sau prioritatilor
Cerinte:
  • Abilitati generale de operare computer (MS Office – nivel mediu);
  • Capacitate de organizare, planificare;
  • Fire responsabila, constienta de importanta si rolul specific postului;
  • Initiativa in sensul propunerii de solutii pentru eficientizarea proceselor si procedurilor interne;
  • Spirit analitic, meticulozitate, rigoare;
  • Buna capacitate de comunicare;

Aplica pentru acest post




Inginer Rando - Brasov +

Descrierea jobului:
  • Cunostinte minime de programare (java, PHP, SQL);
  • Designul retelei de acces si transmisiuni aferenta acesteia, mentinerea un nivel crescut al robustetii, fiabilitatii functionale si al calitatii serviciului oferit de aceasta;
  • Proiectarea sistemelor de acoperire indoor cat si outdoor: stabilirea pozitiei de amplasare, a configuratiei si a parametrilor de functionare (setari, functionalitati, features);
  • Monitorizarea permanenta a echipamentelor din aria sa de responsabilitate in ce priveste perfomanta functionarii acestora si aplicarea de corectii pentru cresterea calitatii serviciului oferit catre clienti, cel putin la nivelul agreat de management;
  • Identificarea periodica a necesitatilor de crestere de capacitate si se implementarea acestora la timp,prin propriile forte sau resurse interne/externe, dupa caz.

Cerinte:
  • Studii superioare in domeniul ingineriei;
  • Experienta in domeniu Radio & Tx Planning si Optimizare - constituie un avantaj;
  • Abilitati de operare calculator;
  • Carnet de conducere categoria B;
  • Flexibilitate si dorinta de a se dezvoltare permanenta;
  • Gandire analitica;
  • Orientare catre satisfacerea cerintelor clientilor, interni sau externi.

Aplica pentru acest post




VIZRT SYSTEM ADMIN - Bucuresti +

Candidatul ideal:
  • Familiarizat cu anumite elemente grafice (prezinta un avantaj cunostinte de Photoshop);
  • Cunostinte medii de programare;
  • Deschidere catre insusirea avansata a unor programre specializate de grafica emisie;
  • Capacitate de invatare rapida.

Descrierea jobului:

Pentru partea Hardware: de implementare/mentenanta, diagnosticare si upgrade la sistemele VIZRT: engine-uri, statii grafice, clienti, echipamente studio virtual (Viz Graphics Hub, Viz Artist, Trio, Pilot, Viz Media Sequencer Engine, Viz Template Wizard, Viz Object Store, Curious Maps, Weather, VizIO, etc);

Pentru partea de Software/Development: concepere de aplicatii pentru integrarea cu diverse produse;
  • conceperea de aplicatii pentru diverse show-uri/emisiuni;
  • conceperea de aplicatii pentru automatizarea unor proceduri de lucru;
  • research/debug pentru solutiile existente in exploatare;
  • analiza si optimizarea scenelor de lucru;
  • analiza si design tehnic pentru reteaua VizRT si workflow.

Aplica pentru acest post




Operator ingest sistem stiri - Bucuresti +

Candidatul ideal:
  • Foarte bune abilitati de comunicare; 
  • Operare calculator - Word, Excel, PowerPoint, Adobe Reader, Outlook Express, etc;
  • Cunostinte avansate de limba engleza; 
  • Persoana organizata si atenta la detalii; 
  • Capacitatea de lucru sub presiune; 
  • Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt; 

Descrierea jobului:
  • Este responsabil de transferarea in server a materialelor video cat si de verificarea lor din punct de vedere calitativ;
  • Transfera in server materialele video filmate de operatorii de teren;
  • Transcodarea materialelor video primite in vederea ingestarii;
  • Responsabil de verificarea calitatii materialelor video si clipurilor ce ajung in sistemul de stiri;
  • Tine evidenta si raporteaza administratorului de sistem despre spatiul disponibil pe servere;
  • Este responsabil de comutarea si programarea semnalelor ce trebuie ingestate;
  • Raporteaza problemele aparute in sistemul de ingest;

Aplica pentru acest post




Sapator manual - Dezvoltare retele subterane - Bucuresti +

Cerinte:
  • Permis categorie C+E;
  • Disponibilitate pentru efort fizic;
  • Spirit de lucru in echipa;
  • Atentie la detalii si capacitate de concentrare in situatii de stres;
  • Disponibilitate pentru deplasari;
Responsabilitati:
  • Asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute;
  • Realizeaza mentenanta echipamentelor de telecomunicatii;
  • Efectueaza activitati de betonare si asfaltare;
  • Comunica direct catre superiori starea lucrarii dar si problemele identificate;
  • Se ocupa de incarcarea/descarcarea materialelor necesare lucrarii in mijloacele de transport.

Aplica pentru acest post




Curier in cadrul departamentului Juridic - Bucuresti +

Descrierea activitatii: 
  • Executa activitati de curierat (depunere acte la instantele de judecata, solicitare informatii Registrul Comertului, plata taxe de timbru la CEC, depunere cereri la OSIM pentru inregistrarea marcilor, plata onorarii curatorii la banci, depunere  documente la Monitorul Oficial-depunere convocatoare, ridicare monitoare,depunere documente la Camera Notarilor pentru obtinerea apostilelor, depunere documente la Consiliul Concurentei, depunere documente la ANCOM,  etc)
  • Fotocopiaza , centralizeaza si distribuie documente pentru alte departamente ale companiei
  • Arhiveaza  contracte si sorteaza documente.     
  • Intocmeste orice alte acte administrative necesare desfasurarii activitatii biroului);

Cerintele postului:

  • Sa aiba disponibilitate pentru munca de teren;
  • Interes pentru insusirea de noi cunostinte in departamentul juridic;
  • Persoana organizata si atenta;

Aplica pentru acest post




Team Leader Junior Sales - Brasov, Craiova +

Responsabilitati:

  • Coordonarea, urmarirea si evaluarea echipei de vanzari directe pentru persoane fizice;
  • Trasarea planurilor pentru activitatile viitoare de vanzari, tinand cont de rezultatele obtinute;
  • Asigurarea unui numar optim de agenti vanzari pentru activitatea de teren;
  • Organizarea activitatii echipei prin stabilirea zonelor care vor fi vizitate;
  • Supraveghearea activitatii pe teren a agentilor pentru eficientizarea procesului de vanzare si a relatiei cu clientul.


Cerinte:

  • Abilitati excelente de comunicare
  • Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare probleme;
  • Rezistenta la lucru in conditii de stres;
  • MS Office (Word, Excel, Outlook);
  • Permis de conducere, categoria B.
  • Avantaj ar constitui experienta in vanzari si in coordonare/supervizare echipe de vanzari;

Aplica pentru acest post




Supervizor incasator teren - Cluj-Napoca +

Descriere:
  • Organizeaza si coordoneaza activitatea casierilor de teren;
  • Se asigura de respectarea termenelor stabilite de catre superiorii ierarhici;
  • Motiveaza pozitiv si ofera recomandari constructive catre angajatii din subordine legat de performanta obtinuta;
  • Se asigura de incasarea corecta a facturilor din teren;
  • Asigura atingerea parametrilor lunari stabiliti pe departament, prin procedurile interne.

Cerinte: 
  •  Absolvent studii superioare;
  • Abilitati excelente de comunicare;
  • Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare probleme;
  • Rezistenta la lucru in conditii de stres;
  • MS Office (Word, Excel, Outlook);

Aplica pentru acest post




Supervizor magazine Digi - Cluj-Napoca +

Responsabilitatile postului:
  • Coordonarea si monitorizarea activitatii casierelor si a agentilor comerciali din punctele de prezenta si se asigura ca toate problemele sesizate au fost solutionate sau escaladate la seful ierarhic superior;
  •     Dezvoltarea, implementarea si urmarirea implementarii strategiei de vanzare a serviciilor;
  •     Actionarea ca interfata cu departamentele corespunzatoare pentru a rezolva problemele aparute si a imbunatati procesul de comunicare/solutionare probleme;
  •     Asigurarea bunului mers al departamentului din punct de vedere administrativ si  urmarirea atingerii obiectivelor stabilite,
  •     Propunerea planurilor de dezvoltare prin monitorizarea si evaluarea activitatii angajatilor din subordine;
  •     Oferirea in mod constant a feedback-ului legat de performanta obtinuta si sustine sesiuni de evaluare, training;
  •     Informarea angajatilor din echipa asupra procedurilor si regulilor companiei si se asigura ca sunt puse in practica;
  •     Realizarea rapoartelor saptamanale, lunare sau la cerere, care vizeaza situatia vanzarilor si a restantelor sau diferitele probleme intampinate.

Conditiile pe care trebuie sa le indeplinesti pentru a putea aplica sunt:
  • Excelente abilitati rezolutive si de relationare;
  • Permis de conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasare;
  • Foarte bune cunostinte de utilizare a PC-ului:  Windows, MS Office, baze de date, internet

Aplica pentru acest post




Tehnician service DTH - Constanta +

Descrierea Postului:
  • Preluarea, identificarea si remedierea defectiunilor aparute la locatia abonatului, pentru serviciul televiziune prin satelit;
  • Comunica catre coordonator punerea in functiune a serviciilor;
  • Intocmirea de rapoarte zilnice;
  • Gestioneaza materiale,echipamente dth si auto.

Cerinte:
  • Absolvent studii medii tehnice;
  • Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj;
  • Rezistenta la stres;

Aplica pentru acest post




Desenator tehnic - Bucuresti +

Candidatul ideal:
  • Absolvent al unei facultati tehnice (de preferat constructii);
  • Cunostinte solide de Autocad;
  • Bune abilitati de lucru pe calculator (Word, Excel);
  • Permis categoria B (experienta minim 1 an);
  • Disponibilitate deplasari;
Descrierea jobului:
  • Participarea la site visit, efectuarea masuratorilor, realizarea releveelor, a pozelor si schitelor preliminare;
  • Introducerea datelor din teren in Autocad;
  • Intocmirea necesarelor de material.

Aplica pentru acest post




Consilier Juridic - Iasi +

Descrierea activitatii:

  • Elaborarea, analizarea, verificarea, formularea de observatii si avizarea contractelor care se incheie intre societate si furnizori sau clienti, dupa caz, adaptandu-le in conformitate cu normele comerciale si civile in vigoare si respectand interesele companiei;
  • Solutionarea oricaror probleme aparute in activitatea companiei care au implicatii de natura juridica;
  • Intocmirea dosarelor pentru actionarea in instanta a clientilor, persoane fizice si juridice, rau platnici, si tine o evidenta clara a dosarelor in curs de finalizare si a celor predate;
  • Intocmirea dosarelor pentru punerea in executare silita a titlurilor executorii obtinute impotriva clientilor rau platnici – persoane fizice si juridice si evidenta clara a dosarelor in curs de executare silita si a celor finalizate;
  • Asigurarea legaturii si a corespondentei cu autoritatile publice care au atributii de reglementare, avizare si/sau de control in domeniile principale de activitate ale societatii, respectiv din domeniile audiovizualului si telecomunicatiilor (MCTI, CNA, ANRC, IGCTI etc), precum si elaborarea, redactarea adreselor, cererilor, raspunsurilor sau altor documente, dupa caz, solicitate de catre aceste autoritati;
  • Indeplinirea activitatilor legate de obtinere a certificatelor, avizelor si autorizatiilor necesare de la autoritatile locale;
  • Analiza documentelor furnizate de catre celelalte departamente si oferirea de consultatii cu privire la subiectele expuse;
  • Solutionarea problemelor aparute in activitatea companiei din punct de vedere legal;
  • Informarea persoanelor interesate din organizatie asupra noilor modificari legislative cu implicatii in activitatea acestora;
  • Intocmirea de rapoarte periodice privind stadiul litigiilor, informatiile legislative;
  • Reprezentarea companiei in instanta in cazuri de litigii;

Aplica pentru acest post




Junior Security Analist - Bucuresti +

Ce presupune activitatea?

  • Ajuta la evaluarea vulnerabilitatilor din retea;
  • Investigare primara a incidentelor de securitate;
  • Foloseste tooluri de investigare si alertare incidente;
  • Monitorizeaza si documenteaza incidentele de securitate;
  • Ajuta la realizarea de trainninguri de securitate pentru angajati;
  • Monitorizeaza noile amenintari cibernetice;
  • Rezolvarea ticketelor/mailurilor de abuse;
  • Pastreaza o buna legatura cu toti TLD (top level domain) : yahoo , microsoft, google, aol , spamhaus , cloudmark;
  • Rezolvara incidente in care sunt implicati clientii;
  • Participa la dezvoltarea de politici si proceduri pe securitatea informatiilor;
  • Raspunde la solicitari de la dep. Juridic.

Cerinte:

  • Cunostinte medii de networking;
  • Cunostinte teoretice si practice medii despre functionarea protocoalelor TCP/IP;
  • Cunostinte despre servere/servicii Samba, FTP, baze de date, DNS, Streaming;
  • Cunostinte despre administrarea si functionarea sistemelor de operare din familia Windows (2000 Desktop si Server, XP) si Linux;
  • Cunoasterea unei limbi straine (engleza mediu);
  • Cunostintele de programare reprezinta un avantaj;
  • Vechime de minim un an in cadrul companiei.

Aplica pentru acest post




Senior Security Analist - Bucuresti +

Ce presupune activitatea?

  • Identificarea si evaluarea vulnerabilitatilor sistemelor informatice sau ale infrastructurii;
  • Propune masuri de minimizare a riscurilor;
  • Elaborare politici/proceduri de securitate a retelei;
  •  Identifica posibilele activitati malitioase si ia masuri corective in privinta acestora;
  •  Investigheaza si documenteaza incidentele de securitate;
  •  Cauta si analizeaza solutii de securitatea informatiilor;
  •  Realizeaza solutii de securitatea informatiilor;
  •  Realizeaza audituri de securitate;
  •  Ofera consultanta si trainning pentru pozitia de junior;
  •  Realizeaza trainninguri de securitate pentru angajati;
  •  Ofera consultanta in diferite proiecte interne;
  •  Monitorizeaza si verifica noile amenintari cibernetice.

Cerinte:

  • Cunostinte avansate de networking;
  • Cunostinte teoretice si practice avansate despre functionarea protocoalelor TCP/IP;
  • Cunostinte avansate despre instalarea si configurarea serverelor  Samba, FTP, baze de date, DNS, Streaming, mail, etc;
  • Cunostinte despre instalarea, administrarea si functionarea sistemelor de operare din familia Windows si Linux;
  • Cunoasterea unei limbi straine (engleza mediu);
  • Cunostinte medii de programare;
  • Capacitate de analiza si interpretare loguri de servere si flow-uri de trafic;
  • Cunostinte despre PenTesting (reprezinta un avantaj);
  • Cunostinte de criptare si protocoale SSL/TLS si tehnologia PKI;

Aplica pentru acest post




Operator retele de telecomunicatii- Constructie retea - Bucuresti +

Activitatea presupune:

  • Realizarea lucrarilor de service ale retelei, in functie de solicitari si de necesitatea departamentului;
  • Realizarea infrastructurii de fibra optica;
  • Asigurarea mentenantei retelei;
  • Asigurarea calitatii lucrarilor executate si respectarea termenelor prevazute;
  • Respectarea normelor pentru protectia muncii si cele de conduita interna din cadrul departamentului ;

Cerinte:

  • Cunostinte tehnice nivel mediu;
  • Experienta in domeniul tehnic reprezinta un avantaj;
  • Permis categoria B;
  • Capacitatea de a lucra atat in echipa, cat si individual;

Aplica pentru acest post




Manipulant marfuri- Targu Mures +

Candidatul ideal:

  • Rezistent la stres si efort fizic
  • Constituie avantaj experienta anterioara intr-un depozit de marfuri.
Descrierea jobului:

  • Incarcarea si descarcarea marfii;
  • Manipularea si aranjarea marfii in interiorul depozitului;
  • Pegateste comenzile in vederea livrarii;
  • Participa la actiunile de inventariere;
  • Asigura mentinerea curateniei la locul de munca;

Aplica pentru acest post




Operator retele telecomunicatii (Fibra optica) - Timisoara, Resita, Alba-Iulia +

Candidatul ideal:

  • Studii medii - domeniul tehnic;
  • Obligatoriu permis de conducere categoria B ;
  • Spirit de lucru in echipa;
  • Atentie la detalii si capacitate de concentrare in situatii de stres;
  • Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil;

Descrierea jobului:

  • Executa lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii de fibra optica;
  • Comunica direct catre superiori starea lucrarii dar si problemele identificate;
  • Asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute;
  • Mentenanta echipamente de telecomunicatii
  • Executa lucrari de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii de fibra optica;
  • Comunica catre superiorul direct starea lucrarilor si a problemelor identificate;

Aplica pentru acest post




Operator Socrate - Resita +

Activitati:

  • Verifica, corecteaza, finalizeaza, opereaza, dupa caz, in softul de gestiune materiale (Socrate) documentele de miscari (intrari si iesiri) ale materialelor si echipamentelor;
  • Pastreaza legatura permanenta cu responsabilii comerciali si personalul tehnic pentru verificarea tuturor documentelor si materialelor cu care lucreaza;
  • Pastreaza legatura cu operatorii din celelalte puncte de lucru si cu gestionarii pentru verificari si operari corecte si rapide;
  • Indosariaza si arhiveaza (fizic si/sau electronic, dupa caz) documentele prelucrate.

Cerinte:

  • Foarte bune cunostinte de utilizare a calculatorului (utilizare MS Office-Word, Excel);
  • Atentie si rapiditate in operarea documentelor;
  • Sa fie o persoana responsabila, ordonata si atenta la detalii;
  • Dispus/a sa invete operarea in baze de date
  • Doarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor si timpului de lucru;
  • Orientare catre rezultate;
  • Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel;
  • Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate;

Aplica pentru acest post




Operator Procesare - Resita, Ploiesti +

Descrierea jobului:

  • Verificarea corectitudinii completarii documentelor primite pentru a fi procesate;
  • Operarea cu acuratete si la termenele stabilite de companie a informatiilor cuprinse in documentele/rapoartele interne de lucru;
  • Indosarierea si arhivarea (fizica si/sau electronica, dupa caz) tuturor documentelor prelucrate.

Cerinte:
  • Atingerea obiectivele de performanta stabilite de catre superiorul direct - termen de prelucrare documente/ nivel acuratete informatii introduse in bazele de date, volumul de informatii prelucrat;
  • Respectarea regulilor din departament si din companie;
  • Atingerea standardelor de calitate stabilite la nivel de companie/departament.
  • Atentie la detalii;
  • Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor si timpului de lucru;
  • Orientare catre rezultate;
  • Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel;
  • Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate;

Aplica pentru acest post




Inginer Energetician- Bucuresti +

Descriere Genrala:

  • Gestionarea și să urmărirea lucrărilor electrice pe locațiile de telecomunicații, retele de infrastructura, puncte de lucru si alte obiective la nivel national aferente companiei;
  • Identificarea și implementarea soluțiilor tehnice de alimentarea cu energie electrică a obiectivelor si executarea lucrarilor de coexistenta cu retelele electrice;
  • Managementul contractelor pentru antreprenorii, furnizorii de servicii, operatorii de distribuție a energiei electrice și autoritățile locale (validarea soluției tehnice / electrice, aprobarea ofertelor, întâlniri, negocieri, etc.)
  • Analiza, validare si negociere devize-oferte cu prestatorii, furnizorii / distribuitorii și autoritățile din domeniul energetic/electric;
  • Documentarea si insusirea normelor si ordinelor ANRE cu privire la accesul si coexistenta in/cu instalatiile electirce de distributie;
  • Monitorizarea KPI și SLA convenite cu subcontractanții și furnizorii de servicii pe lucrari atribuite si administrate;
  • Analiza electrică și aprobarea soluțiilor tehnice pentru instalațiile și echipamentele de 20kVAC / 400VAC > 230VAC / 48VDC : transformatoare de putere, linii electrice, echipamente electrice, instalații electrice AC și DC, sisteme de automatizare și control electric;
  • Intocmirea si monitorizarea fluxului de documente necesare supunerii spre aprobarea finala a managementului companiei;
  • Abilitatea de a gestiona mai multe proiecte, de a identifica solutii și de a lua decizii urgente;
  • Proiectarea, analiza, monitorizarea și raportarea statusului de proiect si al bugetului vehiculat;

Cerinte:
  • Universitatea Politehnica Bucuresti (Facultatea de Energetica sau Facultatea de Inginerie Electrica) sau Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti (Facultatea de Intalatii in Constructii)
  • Cunostinte de proiectare si executie lucrari electrice pentru retele, instalații și echipamente de Medie si Joasa Tensiune.
  • Orientare catre detalii, abilitatea de a prioritiza, abilități organizatorice.
  • Abilitatea de a gândi și de a lucra atat independent cat si in echipa / interdepartamental;
  • Constitue avantaj:
  • Autorizatie ANRE
  • Experienta in atributii si activitati similare;
  • Abilități de management al proiectelor;
  • Permis de conducere categoria B;

Aplica pentru acest post




Inginer Design si Optimizare Radio si Transmisiuni- Bucuresti +

Candidatul ideal:

  • Experienta relevanta in domeniu Radio & Tx Planning si Optimizare in companii de renume din domeniul telecomunicatiilor
  • Studii superioare in domeniul ingineriei;
  • Abilitati de operare calculator;
  • Carnet de conducere categoria B;
  • Flexibilitate si dorinta de a se dezvoltare permanenta;
  • Gandire analitica;
  • Orientare catre satisfacerea cerintelor clientilor, interni sau externi;
Descrierea jobului:
  • Designul retelei de acces si transmisiuni aferenta acesteia, mentinerea un nivel crescut al robustetii, fiabilitatii functionale si al calitatii serviciului oferit de aceasta;
  • Proiectarea sistemelor de acoperire indoor cat si outdoor: stabilirea pozitiei de amplasare, a configuratiei si a parametrilor de functionare (setari, functionalitati, features);
  • Producerea ordinelor de lucru si fisierelor pentru integrarea elementelor de retea de acces;
  • Monitorizarea permanenta a echipamentelor din aria sa de responsabilitate in ce priveste perfomanta functionarii acestora si aplicarea de corectii pentru cresterea calitatii serviciului oferit catre clienti, cel putin la nivelul agreat de management;
  • Identificarea periodica a necesitatilor de crestere de capacitate si se implementarea acestora la timp,prin propriile forte sau resurse interne/externe, dupa caz;
  • Asimilarea permanenta de cunostinte noi care sa il ajute sa indeplineasca toate responsabilitatile de mai sus atat pentru tehnologiile si echipamentele actuale cat si pentru cele viitoare ce vor fi implementate in retea;

Aplica pentru acest post




Contabil junior - Zalau +

Descrierea activitatii:

  • Plecand de la baza contabila si operationala, analizeaza si unde este cazul corecteaza informatia contabila in vederea prezentarii corecte si fidele a acesteia in situatiile financiare.
  • Ajuta managementul in luare unor decizii, furnizand informatiile financiare necesare acestuia.
  • Verificarea si introducerea documentelor specifice in programul de contabilitate; gestionarea erorilor sesizate;
  • Ifacturilor pentru servicii;

Cerinte:

  • Cunostinte de contabilitate si analiza financiara;
  • Capacitate de analiza si sinteza, gandire logica, spirit analitic;
  • Bune abilitati de comunicare si spirit de echipa;
  • Flexibilitate, bun organizator, bun observator;
  • Perseverenta si orientare catre rezultate;
  • Cunostinte avansate de Excel si de baza in ceea ce priveste restul pachetului MS-Office;

Aplica pentru acest post




Database Administrator - Bucuresti +

Responsibilities:

  • Installing and upgrading the database server and/or application tools
  • Planning for and allocating the database system’s physical requirements, such as memory, disk space, network requirements
  • Modifying the database structure using information provided by application developers
  • Ensuring system security by careful allocation of user permissions
  • Creating a backup and recovery strategy for the database, and regularly testing the backups to ensure usability
  • Monitoring and optimizing the database’s performance using either manual or automated tools
  • Planning,monitoring and optimizing database replication
  • Migrating database instances to new hardware and new versions of software from on premise to cloud based databases and vice versa
  • Definition and setup of high availability database environments
  • Making/edit reports

Requirements:
  • 2+ years experience with Microsoft SQL Server databases
  • Hands-on knowledge of SQL query performance tuning,index maintenance, database replication, high availability systems, maintenance, automation
  • Experience with interconnection MSSQL with other database systems
  • Ability to multi-task and context-switch effectively between different activities and teams

Nice-to-have (but not mandatory)
-MSDBA Certification

Aplica pentru acest post




Systems engineer - Bucuresti +

Responsibilities:

  • Installing, configuring, maintaining, and administering Microsoft Windows Servers, including basic Active Directory administration, firewalls, Windows Clustering with load balancing/failover
  • Evaluate server load and implement tuning recommendations
  • Perform daily system monitoring, verifying the integrity and availability of all hardware, server resources, systems processes and review of system and application logs
  • Supervise/support backup processes
  • Perform operating system software updates/upgrades
  • Deploying and administering virtual machines using Hyper-V server virtualization
  • Works closely with all members of the IT Organization

Requirements:

  • 2 years of hands-on system administrator experience
  • A strong working knowledge of storage area network, data center management, multiple operating systems
  • Thorough understanding of networking
  • Experience with remote access/VPN
  • Ability to prioritize and multi-task
  • Effectively troubleshoot issues remotely
Nice-to-have (but not mandatory)
- working with Microsoft System Center

Aplica pentru acest post




Electrician exploatare statii electrice - Timisoara +

Descrierea postului:

  • Efectuează serviciul de exploatare a instalaţiilor şi echipamentelor electrice din staţia de transformare;
  • Asigură supravegherea permanentă a instalaţiilor pentru încadrarea în parametrii optimi de funcţionare;
  • Verifică buna funcționare a aparaturii de măsura și control;
  • Efectuează manevre în regim normal de funcționare, în regim de avarie sau accident;
  • Asigură admiterea, urmărirea și controlul formațiilor de lucru;
  • Răspunde de pregătirea și executarea manevrelor în instalații în conformitate cu „Regulamentul general de manevre in instalațiile electrice de medie și înaltă tensiune.

Cerinte:

  • Cunostinţe privind exploatarea şi mentenanţa instalatiilor electroenergetice de înaltă și medie tensiune;
  • Capacitate de muncă şi de decizie în situaţii limită;
  • Abilități de organizare și gestionare a timpului de lucru;
  • Spirit de echipă, receptiv la nou şi la schimbări, comunicativ, energic, dinamic, rezistent la stres;
  • Lucrul în echipă, conştiinciozitate şi responsabilitate;
  • Disponibilitate pentru lucrul în ture;
  • Cunoștințe bune de operare și utilizarea PC;
  • Autorizarea ANRE - electrician autorizat - constituie avantaj;
  • Permis de conducere tip B.

Aplica pentru acest post




Tehnician Service DTH - Buzau, Iasi, Vaslui +

Responsabilitati:

  • Instalarea echipamentelor de televiziune prin satelit in urma contractului incheiat de client;
  • Oferirea suportului necesar prin  deplasarea  la locatia abonatului aflat pe raza teritoriului sau, identificarea  si remedierea defectiunii ;
  • Depanarea echipamentelor Digi Tv respectand specificatiile produsului, instructiunile furnizate si parametrii departamentului;
  • Completarea documentelor necesare interventiilor efectuate la client;
  • Deplasarea la domiciliul abonatului aflat pe raza teritoriului sau pentru diverse informari (ex: privind situatia facturilor);
  • Raportarea activitatii catre superiorul direct;

Cerinte:

  • Studii medii;
  • Cunostinte minime de eletronica, electrica, cabluri;
  • Experienta in lucrul pe teren;
  • Experienta in lucrul cu clientii, abilitati de comunicare;
  • Permis de conducere;

Aplica pentru acest post




Echipa Site Acquistion&Construction - Oradea, Bucuresti, Craiova, Tulcea, Constanta, Braila, Galati, Iasi, Bacau, Cluj-Napoca, Suceava, Botosani +

Persoanele care vor face parte din echipele de constructii vor ocupa urmatoarele pozitii:

  • electrician, 
  • alpinist utilitar, 
  • sef echipa( de preferat cu atestat de alpinist utilitar), 
  • operator retele de telcomunicatii. 

Activitatea echipei este urmatoarea:

  • Realizarea structurilor pentru site-urile de telefonie mobila, in conformitate cu cerintele proiectelor.
  • Mentenanta preventiva si corectiva a structurilor existente;

Cerinte ( in functie de postul ocupat):

  • Atestat ( alpinist utilitar, lucru la inaltime, electrician, frigotehnist)- constituie un avantaj;
  • Disponibilitate activitate de teren si delegatii pana la 100% din timpul de lucru;
  • Permis de conducere categoria B constituie un avantaj;
  • Disponibilitate efort fizic;

Aplica pentru acest post




Team Leader Caravana - Galati, Cluj-Napoca +

Responsabilitati:

  •  Coordonarea, urmarirea si evaluarea echipei de vanzari directe pentru persoane fizice;
  •  Trasarea planurilor pentru activitatile viitoare de vanzari, tinand cont de rezultatele obtinute;
  •  Asigurarea unui numar optim de agenti vanzari pentru activitatea de teren;
  •  Organizarea activitatii echipei prin stabilirea zonelor care vor fi vizitate;
  •  Supraveghearea activitatii pe teren a agentilor pentru eficientizarea procesului de vanzare si a relatiei cu clientul.

Cerinte:

  •  Abilitati excelente de comunicare
  •  Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare probleme;
  •  Rezistenta la lucru in conditii de stres;
  •  MS Office (Word, Excel, Outlook);
  •  Permis de conducere, categoria B.
  •  Avantaj ar constitui experienta in vanzari si in coordonare/supervizare echipe de vanzari;

Aplica pentru acest post




Topograf - Brasov, Pitesti, Craiova +

Candidatul ideal:
  • Studii superioare de specialitate ( autorizat ANCPI ) obligatoriu pentru avizarea lucrarilor la OCPI ;
  • Abilitati si experienta in lucru cu instrumentele de masurat specifice activitatii ( Statia totala, GPS, Nivela, etc. );
  • Cunostinte avansate ale programelor specifice lucrarilor de proiectare ( Autocad, MS Office, etc.);
  • Cunostinte ale legislatiei in domeniu;
  • Permis categoria B;

Descriere activitate:
  • Efectuarea masuratorilor din teren specifice lucrarilor de cadastru, topografie, geodezie si cartografie;
  • Prelucrarea datelor culese din teren si intocmirea documentatiilor;
  • Obtinerea documentatiei necesare proiectelor;
  • Avizarea lucrarilor la OCPI - Oficiul de cadastru si publicitate imobiliara;
  • Intocmirea de harti si planuri;
  • Lucrari de trasare in constructii, sistematizari sau amenajari.

Aplica pentru acest post




Magazioner - Cluj-Napoca +

Candidatul ideal:

  • Absolvent studii medii (studiile tehnice prezinta un avantaj);
  • Abilitati excelente de comunicare;
  • Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare probleme;
  • Permis categoria B;
  • Rezistenta la lucru in conditii de stress;
  • Spirit de echipa;
  • Disponibil la program flexibil;
  • Cunostinte bune de limba engleza;
  • MS Office (Word, Excel, Outlook).

Descrierea jobului:

  • Raspunde de gestiunea din Sediul central;
  • Opereaza in Socrate toate intrarile si iesirile din magazie conform procedurilor interne si regulilor de contabilitate primara;
  • Interactioneaza cu ceilalti magazioneri intr-o maniera profesionala si politicoasa;
  • Propune si urmareste solutionarea tuturor problemelor legate de gestiunea sa;
  • Raspunde de curatenia, ordinea si disciplina in interiorul magaziei pe care o are in gestiune;
  • Trimite, cu sau fara pregatire prealabila, colete si pachete catre filialele din tara, pe baza instructiunilor de la agentii de aprovizionare;
  • Realizeaza alte sarcini la cererea sefului direct.

Aplica pentru acest post




Agent Telesales - Vanzari Business Bucuresti +

Candidatul ideal:

  • Studii superioare finalizate (de preferat in domeniul Comertului, Economic sau Telecomunicatii);
  • Experienta de minimum 2 ani in domeniul vanzarilor de servicii, de preferat catre clienti business (avantaj vanzarea de servicii de telecomunicatii);
  • Cunostinte in domeniul telecomunicatiilor;
  • Abilitati excelente de comunicare, prezentare, negociere si persuasiune;
  • Diplomatie, proactivitate si orientare catre client;
  • Traininguri in domeniul vanzarilor (reprezinta un avantaj);
  • Cunostinte limba engleza;

Descrierea jobului:

  • Analizeaza constant piata si identifica potentialii clienti din zona alocata;
  • Interactioneaza telefonic cu potentialii clienti business cu scopul promovarii serviciilor pe care compania le ofera;
  • Implementeaza strategia de vanzare agreata de companie, pentru clientii cu care intra in contact telefonic sau fata in fata;
  • Stabileste detaliile de negociere in vederea vanzarii serviciilor;
  • Urmareste derularea contractelor semnate.



Aplica pentru acest post




Dezvoltator aplicatii mobile - Android - Bucuresti +

Cunostinte si experienta:

  • Cunoasterea tehnicilor OOP si design patterns;
  • Experienta si cunostinte in utilizarea serviciilor web;
  • Cunostinte despre modalitatile de stocare si transportul datelor (XML, JSON);
  • Cunostinte de programare in limbajul Java;
  • Experienta de utilizare a Eclipse / Android Studio;
  • Intelegerea situatiilor specifice dezvoltarii aplicatiilor pentru 
  • dispozitive mobile (UI, stocare, workflow);
  • Cunostinte de integrare componente si biblioteci (JNI);
  • Experienta anterioara in domeniul dezvoltarii software minim 1 an;
  • Utilizarea sistemelor de control al versiunilor;
  • Intelegerea ciclului de viata al aplicatiilor.

Constituie avantaje:
  • Experienta in lucrul cu Android SDK;
  • Experienta cu alte tehnologii mobile (iOS, Windows Mobile);
  • Cunoasterea limbajelor de programare C++, C#

Responsabilitati:

  • Analiza si intelegere cerinte functionale;
  • Propunerea solutiei tehnice, dezvoltarea si testarea ei;
  • Dezvoltarea de aplicatii avansate pentru platforma Android, IOS, Windows;
  • Colaborare cu alte echipe pentru a defini si dezvolta noi functionalitati;
  • Analiza si corectarea erorilor cat si optimizarea continuua;
  • Documentare solutiilor dezvoltate.

Aplica pentru acest post




Tehnician HVAC - Bucuresti +

Candidatul ideal:
  • Studii medii sau postliceale finalizate;
  • Permis auto cu experienta de condus de minim 3 ani
  • Experienta de lucru cu sisteme diverse de climatizare;
  • Persoana disponibila; comunicativa, flexibila;
  • Disponibilitate deplasari;
  • Atestat profesional;
Descrierea jobului:
  • Monitorizarea bunei functionari a tuturor instalatiilor de climatizare din Bucuresti si din tara
  • Raspunde de aprovizionarea corespunzatoare cu cerintele specifice pentru echipamentele de climatizare din Bucuresti si din tara.
  • Responsabil cu intretinerea tuturor echipamentelor de climatizare
  • Stabilirea si dezvoltarea de relatii foarte bune cu furnizorii companiei
  • Coordoneaza echipele regionale de climatizare, propune si urmareste cele mai bune solutii pentru intretinerea echipamentelor de climatizare"

Aplica pentru acest post




Consultant Servicii Clienti - Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Oradea, Craiova,Iasi +

Candidatul ideal:

Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, dornici sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.
  • Iti doresti un job care sa-ti permita sa mergi si la facultate?
  • Iti place sa vorbesti cu oamenii si ai putere de convingere?
  • Vrei sa inveti lucruri noi, de ultima generatie despre serviciile de telecomunicatii si sa iti dezvolti abilitatile de comunicare?

Descrierea jobului:

Sa lucrezi la noi inseamna ca:

Te vei alatura unei echipe cu colegi ambitiosi, proactivi si orientati catre rezolvarea situatiilor, satisfactia noastra principala provine din multumirea clientului pe care l-am ajutat sa isi rezolve situatia semnalata, deoarece:
  • Vei fi responsabil pentru preluarea si gestionarea apelurilor clienţilor RCS&RDS, cu scopul de a le oferi informatiile de care au nevoie.
  • Oferirea informatiilor corecte si intr-o maniera profesionista;
  • Atingerea standardelor de calitate stabilite la nivel de companie/departament.

Efortul tau il vom rasplati cu:
  • Oferta salariala atractiva si in plus oferim bonus pentru atingerea performantelor;
  • Program de training platit;
  • Un program de lucru flexibil;
  • Oportunitati de dezvoltare si promovare in cadrul companiei;
  • Un mediu de lucru intr-o cladire moderna situata in zona centrala a orasului.

Vrei sa fim colegi?

Aplica pentru acest post




Sofer profesionist B, C+E- Bucuresti, Arad, Oradea, Satu Mare, Timisoara, Braila +

Responsabilitati:
  • Efectueaza deplasari in interesul RCS & RDS la solicitarea superiorului direct;
  • Aranjeaza si transporta marfa in conditii de siguranta;
  • Verifica marfa (calitativ si cantitativ) cand o ridica de la furnizori sau magazii RCS&RDS;
  • Informeaza superiorul direct de solicitarile venite de la terti, si actioneaza dupa directivele primite;
  • Poarta casca de protectie si echipament reflectorizant in timpul programului;
  • Asista la incarcarea / descarcarea  masinilor de transport;
  • Asigura depozitarea produselor primite conform procedurilor interne;
  • Pregateste produsele in vederea livrarii;
  • Participa la receptia calitativa si cantitativa a produselor.

Cerinte:
  • Studii medii (liceu sau scoala profesionala);
  • Experienta de minim 2 ani pe un post similar (avantaj cunostinte de mecanica);
  • Cunostinte de utilizare a documentatiei tehnice;
  • Permis de conducere categoriile: B, C+E
  • Seriozitate, discponibilitate lucru in echipa, comunicare, punctualitate;
  • Disponibilitate delegatii 100% din programul de lucru.

Aplica pentru acest post




Ran Back Office - Bucuresti, Oradea +

Candidatul ideal:
  • Absolvent facultate profil tehnic;
  • Cunostinte protocoale de retea IP/ATM/SDH;
  • Cunostinte tehnologii UMTS/LTE;
  • Capabil de a respecta termenele si de a putea rezolva un volum mare de munca;
  • Rezistenta la stres; Spirit de echipa;
  • Cunostinte avansate de limba engleza; Permis categoria B;
  • CCNA reprezinta un avantaj;

Descrierea jobului:
  • Asigura Level 2 si 3 suport catre Technical Front Office (NMC) si catre echipele de field maintenance;
  • Executa WO de reparentare/reconfigurare/parametrare/modificare de parametrii pentru elemente de retea (eNodeB, NodeB & RNC);
  • Integrare si configurare elemente de retea UTRAN (RNC, NodeB) si EUTRAN(eNodeB)
  • Analiza si implementare tehnologii noi;
  • Fault management si Troubleshooting elemente de retea de acces radio
  • Lucrari de upgrade software si hardware ale retelei de acces 3G&4G;
  • Pregatire si executare teste de echipament;

Aplica pentru acest post




Specialist dimensionare RNC- Bucuresti +

Descrierea postului:
  • Verificare periodica privind incarcarea boardurilor si interfetelor de pe RNC
  • Analiza din punct de vedere tehnic a elementelor hardware si software, emitere de solutii privind dimensionarea tuturor resurselor;
  • Implicarea directa in implementarea si modificarea fluxurilor si instructiunilor de lucru;
  • Realizarea planurilor detaliate privind maniera in care pot fi atinse obiectivele specifice;
  • Participare alaturi de alte departamente la testarea echipamentelor Ip, Core, Vas.
Cerinte:
  • Studii superioare in domeniu tehnic ( electronica, telecomunicatii)
  • Cunostinte teoretice si experienta practica in lucrul cu echipamentele specifice;
  • Capacitatea de a lucru pe proiect;
  • Abilitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termene limita;
  • Bune abilitati de lucru pe calculator;

Aplica pentru acest post




Tehnician electronist - Bucuresti +

Descrierea postului:
  • testeaza, disgnosticheaza si sorteaza echipamentele in functie de defect;
  • asigura depanarea surselor si a partilor mecanice ale echipamentelor;
  • inlocuieste sursele defecte;
  • actualizeaza functia software pentru echipamente;
  • asigura controlul tehnic de calitate pentru echipamentele receptionate;
  • ambaleaza echipamentele, asigurandu-se ca pachetul final are toate componentele necesare;

Cerinte:
  • cunostinte de electronica;
  • experienta anterioara in depanare echipamente;
  • persoana responsabila, organizata, capabila sa respecte termenele de livrare;

Activitatea se desfasoara in cadrul punctului nostrui de lucru de la km. 13 Autostrada Bucuresti-Pitesti, transportul fiind asigurat cu microbuz propriu de la statia de metrou Pacii.

Aplica pentru acest post




Operator tehnician retele telefonie mobila: Bucuresti, Sibiu, Arad, Bacau, Cluj-Napoca, Timisoara, Oradea +

  • Respecta procedura vizitelor de mentenanta pentru site-urile de telefonie mobila (efectuare poze/intocmire checklist - fara acces pe pilon/structura metalica)
  • Verifica si regleaza tensiunile in cabluri pentru structurile ancorate
  • Remediaza partea de vegetatie in exces pentru site-urile ce necesita astfel de interventii
  • Efectueaza remedieri minore de functionalitate pe locatiile de telefonie mobila (fara acces pe pilon/structura metalica)
  • Respecta normele interne de Securitate si Sanatate in Munca precum si cele de Protectia Mediului
  • Comunica problemele critice (descoperite pe locatie conform procedurii) in regim de urgenta catre seful de echipa

Aplica pentru acest post




Frigotehnist- Bucuresti +

Candidatul ideal:
  • Respecta procedura de revizie a echipamentelor HVAC din reteaua de telefonie mobila (efectuare poze/intocmire checklist);
  • Intocmeste fisa de revizie pentru fiecare aparat conform procedura;
  • Transmite datele din teren (poze/checklist) conform procedura catre inginerul de mentenanta zonal;
  • Respecta normele interne de Securitate si Sanatate in Munca precum si cele de Protectia Mediului;
  • Comunica problemele critice (descoperite pe locatie conform procedurii) in regim de urgenta catre inginerul de mentenanta zona;
  • Remediaza aparatele de aer conditionat cu materialele din stoc;
  • Montare / inlocuire unitati aer conditionat;
Descrierea jobului:
  • Studii medii finalizate;
  • Curs specializare- constituie un avantaj;
  • Experienta de lucru in montarea si service-ul aparatelor de aer conditionat;
  • Cunostinte operare calculator;
  • Permis conducere categoria B, experienta de condus de minim 2 ani;
  • Disponibilitate pentru delegatii;

Aplica pentru acest post




Electrician- Bucuresti, Arad, Bacau, Oradea, Sibiu, Timisoara +

Descrierea jobului:
  • Respecta procedura de revizie a echipamentelor HVAC din reteaua de telefonie mobila (efectuare poze/intocmire checklist);
  • Ajuta la Intocmirea fisei de revizie pentru fiecare aparat conform procedura;
  • Transmite datele din teren (poze/checklist) conform procedura catre frigotehnist;
  • Respecta normele interne de Securitate si Sanatate in Munca precum si cele de Protectia Mediului;
  • Comunica problemele critice (descoperite pe locatie conform procedurii) in regim de urgenta catre frigotehnist;
  • Ajuta la remedierea aparatelor de aer conditionat cu materialele din stoc;
  • Ajuta la Montarea / inlocuirea unitatilor de aer conditionat;
  • Verifica instalatia electrica de pe locatie;

Candidatul ideal:
  • Studii medii finalizate;
  • Atestat electrician;
  • Permis de conducere cu experienta in condus de minim 2 ani;
  • Disponibilitate pentru delegatii;
  • Cunostinte operare calculator;

Aplica pentru acest post




Responsabil Avize si Autorizatii - Alexandria, Targu Jiu, Arad, Satu-Mare, Buzau, Salaj, Bistrita, Timisoara, Iasi, Bacau, Giurgiu, Ploiesti, Bucuresti, Sibiu +

Candidatul ideal:

  • Absolvent studii superioare;
  • Abilitati excelente de comunicare;
  • Bune abilitati organizatorice si atentie la detalii;
  • Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare a problemelor;
  • Foarte bune cunostinte MS Office (Word, Excel, Outlook);
  • Cunostinte foarte bune de limba engleza;
  • Permis auto categoria B.

Descrierea jobului:

  • Culegerea de informatii si date pentru intocmirea actelor necesare obtinerii avizelor si autorizatiilor de lucru;
  • Mentinerea legaturii cu institutiile statului pentru obtinerea avizelor si a autorizatiilor de lucru;
  • Informeaza seful direct in legatura cu orice problema care apare, tinandu-l la curent cu activitatile derulate;
  • Intocmeste rapoarte cu privire la activitatea sa ori de cate ori i se solicita acest lucru.

Aplica pentru acest post




Electrician mentenanta - Bacau, Galati, Timisoara, Cluj Napoaca, Botosani, Iasi, Suceava, Braila +

Descrierea postului:

  • Comunica direct catre superiori starea lucrarii dar si problemele identificate;
  • Conceperea si interpretarea schemelor electrice simple;
  • Echiparea si executarea de instalatii electrice simple;
  • Executarea de lucrari de mentenanta la UPS-uri, surse 48Vcc, generatoare;
  • Verificarea instalatiilor electrice;
  • Completarea raportului zilnic de mentenanta intr-un program specializat;
  • Executarea de manevre in posturi de transformare de medie tensiune.


Cerinte:

  • Absolvent studii medii tehnice, studiile superioare, constituie avantaj;
  • Disponibilitate si aptitudini lucru la inaltime;
  • Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj;
  • Autorizare ANRE de joasa/medie tensiune;
  • Bune abilitati de comunicare si organizatorice;
  • Rezistenta la stres si spirit de echipa;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate pentru deplasari;
  • Atestat de electrician.

Aplica pentru acest post




Inginer Zona- Divizia Operatiuni - Bucuresti +

Descrierea postului:

  • Coordonarea din punct de vedere tehnic a echipelor de teren (dezvoltare retele si service);
  • Verificarea si urmarirea modului in care se executa lucrarile de reconfigurare;
  • Realizarea hartilor exacte cu zonele alocate si actualizarea permanenta a acestora;
  • Realizarea planurilor detaliate de interventie;
  • Realizarea comenzilor pentru echipamente de lucru in vederea fluidizarii lucrarilor;
  • Asigurarea functionalitatii in parametrii tehnici a retelei de telecomunicatii;
  • Proiectarea, verificarea, urmarirea si alimentarea componentelor active ale retelei hibride exterioare (fibra optica & cablu coaxial).

Cerinte:

  • Studii superioare, de preferat de nivel tehnic;
  • Abilitati de comunicare, interrelationare, coordonare a echipei;
  • Experienta anterioara a unei echipe constituie un avantaj;
  • Cunosterea cel putin la nivel mediu a limbii engleze;
  • Cunostinte de lucru pe calculator la nivel avansat ( word, excel, Mapinfo, Autocad)
  • Permis de conducere si experienta in condus de minim 3 ani.

Aplica pentru acest post




Inginer proiectare retele telecomunicatii - Oradea +

Candidatul ideal:

  • Absolvent studii tehnice;
  • Experienta de minim 2 ani in domeniul proiectarii constructiilor pentru retele telecomunicatii constituie un avantaj;
  • Cunostinte avansate de Autocad si Mapinfo;
  • Cunostinte cel putin la nivel mediu al limbii engleze;
  • Detinere permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate lucur birou si teren;
  • Buna cunoastere a infrastructurii si capacitatea de intelegere a notiunilor specifice.

Descrierea jobului:

  • Participarea la proiectarea, intretinerea si dezvoltarea retelei de fibra optica;
  • Centralizarea informatiilor din teren privind zonele in care se proiecteaza si executa reteaua;
  • Urmarirea aplicatiilor de monitorizare interne aferente dep de infrastructura;
  • Actualizarea hartilor cu informatii privind extinderea retelei si orice modificari intervin;
  • Calcularea retelei de cablu FO, proiectarea traseelor cablurilor si echipamentelor necesare;
  • Realizarea diagramelor de jonctiune; actualizarea permanenta a acestora;

Aplica pentru acest post




Operator Call Center – Oradea limba romana si maghiara +

Candidatul ideal:

  • Sa aiba cunostinte de limba maghiara, orice nivel (prezinta avantaj);
  • Foarte bune abilitati de comunicare si prezentare;
  • Atitudine proactiva si orientare catre client;
  • Rabdare in transmiterea si explicarea informatiilor solicitare;
  • Foarte bune cunostinte de utilizare a calculatorului;
  • Rezistenta in situatii dificile.

Descrierea jobului:

  • Preluarea apelurilor venite de la clienti / potentiali clienti si solutionarea lor in functie de solicitarile acestora;
  • Oferirea informatiilor corecte si intr-o maniere profesionista;
  • Respectarea regulilor din departament si din companie;
  • Atingerea standardelor de calitate stabilite la nivel de companie/departament.

Aplica pentru acest post




Mobile Services Quality Engineer - Bucuresti +

Candidatul ideal:

  • Absolvent al Facultatii de Telecomunicatii / Electronica;
  • Cunostinte teoretice si practice despre UMTS si LTE;
  • Cunostinte generale despre semnificatia si modul de calcul al KPI-ilor in telecomunicatii;
  • Cunostinte de baza despre interfata radio in WCDMA, LTE si protocoale/algoritmi radio;
  • Cunostinte minime de IPv4/6, TCP/UDP, RTP, SIP, HTTP and ATM & Ethernet Interfaces;
  • Notiuni scripting: Perl, Bash, Python, etc - constituie un avantaj;
  • Cunostinte avansate de limba engleza.

Descrierea jobului:

  • Elaboreaza saptamanal si analizeaza rapoarte si statistici de Performance Management, privind calitatea retelei;
  • Furnizeaza informatiile necesare in procesele de dezvoltare a retelei;
  • Analizeaza calitatea interfetei radio din contorii si indicatorii retelei;
  • Elaboreaza si analizeaza rapoarte in urma evenimentelor sau modificarilor aparute in retea;
  • Elaboreaza rapoarte de incarcare a retelei si forecast de trafic;
  • Analizeaza si propune modificarea parametrilor pentru imbunatatirea QoS;
  • Colaboreaza cu diferite departamente in vederea solutionarii disfunctionalitatilor din retea sau prevenirii acestora;
  • Colaborarea in mod special cu departamentul Radio Access Network Design & Optimisation si asigura suport pentru analiza problemelor din retea.

Aplica pentru acest post




Operator colectare debite - Bucuresti +

Descrierea postului:

  • Contactarea debitorilor si preluarea apelurilor in vederea recuperarii sumelor datorate de acestia, aplicand tehnicile si standardele de calitate stabilite;
  • Recuperarea sumelor restante, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient;
  • Instruirea debitorilor in legatura cu metodele de plata si propunerea de variante de achitare a restantelor;
  • Solutionarea situatiilor speciale ale debitorilor din sfera sa de competenta intr-o maniera politicoasa si profesionala;
  • Colaborarea cu alte departamente implicate in procesul de colectare;
  • Pastrarea istoricului interactiunii cu debitorii, pentru rezolvarea optima a cazurilor.

Cerinte:

  • Abilitati dovedite de negociere;
  • Putere de convingere;
  • Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala;
  • Atentie la detalii;
  • Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor si timpului de lucru;
  • Orientare catre rezultate;
  • Experienta in activitatea de colectare debite/lucru cu clientii in regim de call-center reprezinta un avantaj;
  • Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel;
  • Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate.

Aplica pentru acest post




Inginer NMC - Bucuresti +

Candidatul ideal:

  • Cunostinte OSI layers (Ethernet II, ARP, MPLS Label, VLAN Tagging, IP, ICMP, SNMP);
  • Cunostinte temeinice despre echipamentele folosite in reteaua telecom (CISCO, JUNIPER, HUAWEI, ETC);
  • Cunostinte bune ale sistemelor de operare si arhitectura retelelor de calculatoare;
  • Cunostinte teoretice despre SDH si DWDM;
  • Cerificarile Cisco/Juniper reprezinta un avantaj;
  • Cunostinte bune de limba engleza;
  • Disponibilitate pentru program in ture;
  • Spirit de echipa.

Descrierea jobului:

  • Monitorizeaza alarmele primite de la echipamentele din retelele Backbone IP, CBU si 3G;
  • Monitorizeaza locatiile clientilor strategici precum si intocmire de rapoarte lunare de SLA;
  • Aplica procedurile de escaladare conform regulilor interne;
  • Identifica incidentele din retelele monitorizate si notifica persoanele responsabile de nodul de retea unde a fost determinata avaria;
  • Inregistreaza si solutioneaza tichetele in bazele de date interne;
  • Coopereaza cu departamentele Suport, NOC-IP, NOC-CBU, Backbone si Infrastructura pentru rezolvarea avariilor din retea;
  • Notifica transportatorii parteneri nationali si internationali in cazul aparitiei avariilor pe liniile inchiriate;
  • Genereaza rapoarte pentru downtime-urile echipamentelor monitorizate.

Aplica pentru acest post




Administrator Software Billing - Bucuresti +

Candidatul ideal:

  • Absolvent studii superioare tehnice;
  • Cunoștințe solide in lucrul cu Microsoft SQL Server, SSRS, SSAS;
  • Experiența in JAVA (EE, Servlet, Axis), Net Framework, Perl, PHP, C, C++,C# constituie un avantaj;
  • Cunoștințe de baza in administrarea sistemelor de operare Windows Server, Linux(bash scripting);
  • Cunoștințe de limba engleza.

Descrierea jobului:

  • Dezvoltarea si integrarea de module noi in aplicațiile existente de facturare servicii voce retail si wholesales;
  • Dezvoltarea si integrarea de module noi in aplicațiile existente de antifrauda;
  • Dezvoltarea si integrarea de module noi in aplicațiile existente de data exchange pentru roaming (TAP, NRT, HUR);
  • Design rapoarte si data mining/data warehouse/olap pe SSRS 2008/2012 respectiv SSAS 2008/2012;
  • Optimizarea performantelor aplicațiilor de facturare, optimizare proceduri TSQL;
  • Rezolvarea problemelor operaționale apărute in modulele de facturare, data exchange, raportare, antifraudă.

Aplica pentru acest post




Sef echipa (teren) - Alpinist Utilitar - Oradea, Bucuresti, Craiova, Tulcea, Constanta, Braila, Galati, Iasi, Bacau, Cluj-Napoca, Suceava, Botosani +


Descrierea postului:
  • Respecta procedura vizitelor de mentenanta pentru site-urile de telefonie mobila (efectuare poze/intocmire checklist - cu acces pe pilon/structura metalica);
  • Verifica si regleaza tensiunile in cabluri pentru structurile ancorate;
  • Remediaza partea de vegetatie in exces pentru site-urile ce necesita astfel de interventii;
  • Transmite datele din teren (poze/checklist) conform procedura catre inginerul de mentenanta zonal;
  • Efectueaza remedieri minore de functionalitate pe locatiile de telefonie mobila (cu acces pe pilon/structura metalica);
  • Coordoneaza echipa de constructii responsabila de vizitele de mentenanta;
  • Respecta normele interne de Securitate si Sanatate in Munca precum si cele de Protectia Mediului;
  • Comunica problemele critice (descoperite pe locatie conform procedurii) in regim de urgenta catre inginerul de mentenanta zonal.

Cerinte:
  • Absolvent studii medii cu profil tehnic (liceu sau scoala profesionala);
  • Curs autorizat de alpinist utiliar absolvit;
  • Experienta de lucru ca sef echipa- prezinta un avantaj;
  • Detinere permis auto cat.B;
  • Experienta cel putin 2 ani in constructii telecomunicatii mobile constituie un avantaj;
  • Aptitudini si experienta in lucrul la inaltime;
  • Disponibilitate pentru deplasari 100% din programul de lucru.

Aplica pentru acest post




Alpinist utilitar - Oradea, Bucuresti, Craiova, Tulcea, Constanta, Braila, Galati, Iasi, Bacau, Cluj-Napoca, Suceava, Botosani +

Candidatul ideal
Absolvent studii medii cu profil tehnic (liceu sau scoala profesionala)
Curs autorizat de alpinist utiliar absolvit

Detinere permis auto cat.B.
Experienta cel putin 2 ani in constructii telecomunicatii mobile constituie un avantaj;
Aptitudini si experienta in lucrul la inaltime;
Disponibilitate pentru deplasari 100% din programul de lucru.

Descrierea jobului

Instalare cabluri antene de la locatia echipamentelor la antenele de pe structura;
Instalare dispozitive mecanice, electric si/sau electronice pe un site de telecomunicatii;
Instalare antene panou pe suporti existenti, azimutare, etc;
Pozitionare buloane ancoraj, cofrare fundatie pentru stalpi de telecomunicatii.
Instalare antene panou pe suporti existenti, azimutare, etc;
Generare asamblare si ridicare (construire) structurilor din otel galvanizat pe terasamentele cladirilor si a turnurilor din otel galvanizat pe teren utilizand macarale si alte mecanisme de ridicare;
Instalare conectori, montare etichete, impamantari/feederi;

Aplica pentru acest post




Tehnician motoare termice - Oradea +

Candidatul ideal
  • Studii profil tehnic finalizate;
  • Foarte buna capacitate de a rezolva probleme tehnice concrete;
  • Experienta pe un post similar cel putin 1 an;
  • Cunostinte operare calculator;
  • Permis conducere categoria min. B
  • Bune abilitati de comunicare, atitudine pozitiva;
  • Persoana dinamica, punctuala, meticuloasa, perseverenta, organizata, orientata spre rezultate, auto-motivata.
  • Disponibilitate la deplasari 
Descrierea jobului
  • Asigura suport service (intretinere si reparatii generatoare curent electric cu motor termic);
  • Ofera suport tehnic departamentului achizitii, atat in vederea ofertarii celei mai potrivite solutii tehnice, cat si pentru intocmirea contractelor de service;
  • Realizeaza rapoartele de service si pastreaza evidenta lucrarilor de service/intretinere efectuate la instalatii, actualizand permanent baza de date in ceea ce priveste activitatea de service.
  • Respectă fluxul de operațiuni din service; 
  • Utilizează corect și profesional sculele și echipamentele din dotare.

Aplica pentru acest post




Referent contabil/responsabil stocuri si inventar - Arad +

Responsabilitatile postului:

  • Vei superviza contabilitatea de gestiune si contabilitatea financiara pentru punctul de lucru Arad;
  • Vei coordona activitatea lunara  de contabilizare stocuri si mijloace fixe;
  • Vei urmari aplicarea si respectarea procedurilor companiei pentru fluxurile de miscari de stocuri si mijloace fixe;
  • Vei coordona inregistrarea corecta, completa si la timp a intregului flux de stocuri si mijloace fixe;
  • Vei raspunde de transferul si reconcilierea lunara a informatiilor relevante pentru fluxul de stocuri si mijloace fixe din sistemul de facturare in sistemul contabil integrat ;
  • Vei raspunde de coordonarea inchiderii contabile lunare;

Cerintele postului:

  • Ai minimum 2 ani experienta in cadrul unui departament de contabilitate, preferabil cu responsabilitati de urmarire flux de stocuri?
  • Esti absolvent(a) de studii superioare economice?
  • Ai cunostinte foarte bune de contabilitate si legislatie specifica?
  • Ai capacitate de identificare si rezolvare probleme?
  • Ai abilitati analitice excelente si atentie la  detalii?
  • Ai capacitate de identificare si rezolvare probleme?
  • Ai cunostinte de MS OFFICE (Excel, Word, Access), programe integrate de contabilitate?

CV-urile pot fi trimise  la adresa de e-mail recrutare@rcs-rds.ro 

Aplica pentru acest post




Agent incheiere contracte site-uri telefonie mobila - Bacau, Sibiu, Alexandria +

Candidatul ideal:
  • Minim studii medii;
  • Foarte bune abilitati de comunicare/ negociere;
  • Experienta in vanzari/achizitie - prezinta un avantaj;
  • Persoana flexibila, adaptabila, rezistenta la stres si lucrul cu termene limita;
  • Seriozitate, responsabilitate, proactivitate, orientare catre client;
  • Disponibilitate de lucru la inaltime ( terase de bloc);
  • Disponibilitate la deplasari- mai mult de 80% din timpul de lucru;
  • Cunostinte operare Ms Office (Word, Excel) - minim nivel mediu;
  • Permis de conducere categoria B, experienta de minim 2 ani;

Descrierea jobului:
  • Identificarea posibilelor amplasamente pentru statiie de telecomunicatii mobile;
  • Poarta negocieri cu proprietarii amplasamentelor in vederea inchirierii/cumpararii acestora;
  • Mentine relatia cu proprietarii amplasamentelor din zona desemnata;
  • Stabileste si dezvolta o relatie profesionala cu viitorii proprietari;
  • Intocmeste periodic rapoarte, statistici.

Aplica pentru acest post




Inginer Constructii - Arad +

Responsabilitatile postului:

  • Organizeaza lucrarile de santier;

  • Verifica planurile de executie si studiaza detaliile de proiectare si documentatia tehnica necesara pentru lucrari;

  • Urmareste executia lucrarilor pe santier, cat si respectarea termenelor de executie pentru echipele proprii si subcontractori;

  • Intocmeste si/sau verifica situatii de lucrari, rapoarte de lucru, procese verbale si orice alta documentatie cu caracter tehnic;

Cerintele postului:

  • Studii superioare in domeniul ingineriei – constructii civile;

  • Experienta in lucrari subterane (prezinta avantaj);

  • Autorizatie de diriginte santier (prezinta avantaj);

  • Bune cunostinte a legislatiei in domeniul constructiilor;

  • Atitudine si comportament profesional;

  • Orientare catre rezultate si capacitate de finalizare a sarcinilor in termen;

Aplica pentru acest post




Gestionar - Arad +

Responsabilitatile postului:
  •  Opereaza in programul de gestiune si contabilitate bonurile de consum aferente materialelor gestionate;
  •  Opereaza bonurile de transfer pentru mijloacele fixe si obiectele de inventar folosite;
  •  Opereaza in programul de gestiune toate intrarile si iesirile;
  •  Raspunde de gestiune in cadrul magaziei;
  •  Intocmeste fise de magazie, tine evidenta reperelor din gestiune;
  •  Propune si urmareste solutionarea tuturor problemelor legate de gestiunea sa;
  •  Organizeza si ajuta la operatiunile de incarcare-descarcare;
  •  Este responabil de manipularea reperelor cu care lucreaza atat in interiorul depozitului cat si in exteriorul acestuia;

Cerintele postului:
  •  Absolvent studii medii;
  •  Experienta pe un post similar;
  •  Abilitati excelente de comunicare;
  •  Bune abilitati organizatorice si atentie la detalii;
  •  Rezistenta la stress;
  •  Spirit de echipa;
  •  MS Office (Word, Excel, Outlook)
  •  Experienta anterioara in operarea in programe de gestiune / contabilitate;

Aplica pentru acest post




Supervizor echipe vanzari teren - Satu-Mare, Sibiu, Tg Mures, Ploiesti, Deva, Bacau, Piatra Neamt, Pitesti +

Responsabilitati:

  • Coordonarea, urmarirea si evaluarea echipei de vanzari directe pentru persoane fizice;
  • Trasarea planurilor pentru activitatile viitoare de vanzari, tinand cont de rezultatele obtinute;
  • Asigurarea unui numar optim de agenti vanzari pentru activitatea de teren;
  • Organizarea activitatii echipei prin stabilirea zonelor care vor fi vizitate;
  • Supraveghearea activitatii pe teren a agentilor pentru eficientizarea procesului de vanzare si a relatiei cu clientul;

Cerinte:

  • Absolvent studii medii/superioare;
  • Abilitati excelente de comunicare;
  • Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare probleme;
  • Rezistenta la lucru in conditii de stres;
  • Permis de conducere, categoria B;
  • Disponibilitate la deplasari;
  • Avantaj ar constitui experienta in vanzari si in coordonare/supervizare echipe de vanzari;

Aplica pentru acest post




Dimensionare si validare echipamente site- Bucuresti +

Responsabilitati:
  •  Analizeaza din punct de vedere tehnic toate elementele componente ale site-urilor si emite solutii de inlocuire;
  • Adaugare sau ajustare in scopul acomodarii traficului si serviciilor conform SLA-urilor stabilite;
  •  Concepe, dezvolta si implementeaza fluxurile, procedurile si standardele de lucru pentru modernizari, instalari si modificari la nivelul echipamentelor din site-uri;
  •  Realizeaza planuri detaliate cu privire la maniera in care pot fi atinse obiectivele specifice fiecarui proiect care are impact la echipamentele existente sau echipamente noi;
  •  Identifica resursele necesare, constrangerile de realizare sau erorile care ar putea sa apara pe parcursul punerii in aplicare a modificarilor propuse pe site-uri;
  •  Furnizeaza consultanta si suport tehnic echipelor Field in operarea tuturor echipamentelor de pe site-uri;
  •  Documenteaza in aplicatiile interne modificarile facute in retea;
  •  Participa alaturi de alte departamente la testarea echipamentelor ce urmeaza a fi instalate pe site-uri precum si a diferitelor scenarii de aplicabilitate ale lor;

Cerinte obligatorii:

  •  Absolvent al Facultatii de Electronica si Telecomunicatii- de preferat;
  •  Cunoasterea tehnologiilor si echipamentelor radio 3G si 4G
  •  Experienta in instalarea si intretinerea echipamentelor 3G/4G
  •  Cunostinte pachet Microsoft Office

Aplica pentru acest post




Packet Switched Engineer- Bucuresti +

Candidatul ideal:

  •     Studii superioare finalizate sau in an terminal ( Facultatea de Electronica, Informatica, etc);
  •     Experienta in administrarea, monitorizarea si securitatea sistemelor de operare Unix (Linux, HP-UX, Solaris, FreeBSD, etc)
  •     Foarte bune notiuni despre administrarea serverelor de servicii ( mail, web, fisiere: Samba/CIFS, NFS, S/FTP, SSHD, VPN : pptp, vnc, ssl, SNMP, RADIUS, DHCP; )
  •     Experienta sau cel putin cunostinte despre automatizarea sarcinilor de sistem ;
  •     Notiuni scripting: Perl, Bash, Python, Ulang, Expect,etc;
  •     Cunostinte TCP/IP si administrare retele IP;
  •     Experienta sau cel putin cunostinte despre administrare baze de date;

Descrierea jobului:


  •     Efectuarea lucrarilor de intretinere si upgrade pentru elementele retelei de VAS;
  •     Integrare echipamente noi;
  •     Evaluarea si implementarea de noi servicii;
  •     Implementarea acordurilor de GPRS Roaming si rezolvarea problemelor asociate acestora;
  •     Investigarea si rezolvarea problemelor aparute in functionarea nodurilor de retea ale departamentului VAS si a serviciilor pe care acestea le furnizeaza (SGSN, GGSN, Firewall, VPN, Core Routers, Access Switches, Voice&Video Mail, SMSC, OCS, CDR Collectors);

Aplica pentru acest post




Casier - Arad, Satu-Mare, Bucuresti, Craiova, Beclean, Deva, Sibiu, Tg Mures , Pitesti, Ploiesti, Bistrita, Cluj-Napoca, Buzau, Zalau +

Responsabilitatile postului:
  • interactiunea directa cu clientii, in punctul de lucru RCS&RDS;
  • incasarea contravalorii tuturor serviciilor oferite de companie si solutionarea problemelor privind platile realizate de abonati;
  • intocmirea documentelor fiscale corespunzatoarea (chitante, facturi) necesare incasarii contravalorii serviciilor;
  • respectarea standardelor de calitate impuse de companie, in relatia cu clientii (atat clientii externi cat si clientii interni) 

 
Cerintele postului:
  • abilitati dezvoltate de comunicare interpersonala;
  • experienta anterioara in structuri care interactioneaza direct cu clientii;
  • experienta anterioara in lucrul cu bani;
  • foarte bune cunostinte de utilizare PC (MS Office, baze de date);
  • rezistenta la stres si capacitate de reactie si gestionare a situatiilor de criza.

Aplica pentru acest post




Agent telesales- Bucuresti, Brasov, Cluj Napoca, Oradea +

Candidatul ideal:

  • Experienta de minim 1 an in vanzari sau activitati ce presupun interactiune cu clientii;
  •  Persoana dinamica, orientata catre client cu bune abilitati decomunicare, negociere si vanzare;
  •  Persoana orientata spre rezultate si atingerea targhetului lunar stabilit de superiorul ierarhic;
  •  Student sau absolvent studii superioare;
  •  Capacitate de a lucra cu diferite categorii de clienti, inclusiv clienti dificili;
  •  Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare probleme;
  •  Rezistenta la lucru in conditii de stres (presiunea atingerii targhetului);
  •  Experienta pe o pozitie similara poate constitui un avantaj;
  •  Cunostintele generale din domeniul telecomunicatiilor constituie avantaj;
  •  Participarea la cursurile de vanzari constituie avantaj;

Descrierea jobului:

  • Interactiunea telefonica cu potentialii clienti din segmentul rezidential cu scopul promovarii serviciilor pe care compania le ofera.
  •  Vanzarea prin telefon a serviciilor Rcs-Rds catre clientii potentiali;
  •  Stabileste si dezvolta relatii foarte bune cu clientii business ai companiei;
  •  Furnizarea informatiilor solicitate de catre clienti, referitor la serviciile si produsele specifice comercializate;
  • Obtinerea de informatii suplimentare/relevante de la clienti in scopul furnizarii informatiilor adecvate solicitate de catre acestia si obtinerea satisfactiei depline a clientilor;
  •  Informarea sefului direct in legatura cu orice problema care apare, tinandu-l la curent cu activitatile derulate.


Aplica pentru acest post




Agent comercial Puncte de Prezenta - Viseu de Sus, Bucuresti, Timisoara, Pitesti, Galati, Fetesti, Ploiesti, Drobeta Turnu Severin +

Descrierea postului:
  • promovarea serviciilor companiei in punctele de prezenta RCS&RDS;
  • incheierea contractelor cu clientii, in functie de cerintele acestora;
  • identificarea nevoilor clientilor si cresterea valorii per client prin prezentarea unei oferte diverse pe tipuri de servicii care sa raspunda nevoilor clientilor;
  • preluarea si inregistrarea reclamatiilor venite din partea clientilor ;
  • interactiunea directa cu clientii, in punctul de lucru RCS&RDS;
  • indeplinirea obiectivelor cantitative si calitative, lunare si
  • trimestriale
  • adoptarea unei atitudini proactive si orientate catre client. 

Cerinte:
  • experienta anterioara in interactiunea cu clientii;
  • experienta anterioara in vanzari servicii prezinta avantaj;
  • diplomatie, foarte bune abilitati de comunicare si persuasiune;
  • abilitati de vanzare si negociere;
  • rezistenta la stres;
  • organizare si atentie la detalii

Aplica pentru acest post




Tehnician/ Inginer field 3G/4G - Sibiu, Arad, Tulcea, Piatra Neamt, Vaslui, Bistrita, Buzau, Drobeta Turnu Severin, Targu Mures +

Candidatul ideal

  •  Absolvent studii medii tehnice, studiile superioare (Telecomunicatii/ Electronica) constituie un avantaj;
  •  Experienta in activitati telecom/IT/transmisiuni radio ( experienta anterioara in GSM/UMTS constituie avantaj);
  •  Disponibilitate pentru deplasari in tara;
  •  Disponibilitate pentru a lucra la inaltime;
  •  Disponibilitate program on-call;
  •  Capabil de a respecta termenele si de a putea rezolva un volum mare de munca;
  •  Rezistenta la stres;
  •  Spirit de echipa;
  •  Cunostinte avansate de limba engleza;
  •  Permis categoria B, vechime minim 1 an;
Descrierea jobului

  •  Interventie site Node B si echipamente transmisiuni PDH/SDH, analizare si rezolvare probleme informate de catre departamentul de monitorizare;
  •  Rezolvare Work Ordere trimise spre executie de catre departamentele Planning, Drive Test, Transmisiuni;
  •  Executare mentenanta preventiva si corectiva asupra site-urilor 3G;
  •  Maintenanta si operare echipamente din retea 3G;
  •  Comisionare, integrare si acceptanta echipamente 3G: setari ATM (VCI, VPI), setari IP, crosconect;
  •  Cunostinte retele electrice AC/DC;
  •  Raportari activitate catre nivelul superior;

Aplica pentru acest post




Agent vanzari (persoane fizice) - Toate localitatile +

Descrierea postului:


  • prezentarea si promovarea serviciilor companiei catre persoanele fizice ;
  • prospectarea pietei si identificarea de noi clienti - persoane fizice;
  • negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice;
  • preponderent activitate de teren.

Cerinte:

  • experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;
  • cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj);
  • abilitati dezvoltate de negociere si persuasiune;
  • traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj);
  • diplomatie, proactivitate si orientare catre client;
  • foarte bune abilitati de comunicare;
  • cunoasterea unei limbi de circulatie internationala.

Oferta (bonusuri, beneficii):

  • contract de munca;
  • bonusuri in functie de performanta;
  • posibilitate de evolutie profesionala.


Aplica pentru acest post




Agent de paza / Receptionist - Bucuresti +

Responsabilitati:

  • Asigura paza cladirii si a spatiilor aferente acesteia;
  • Atunci cand i se solicita: monitorizeaza accesul vizitatorilor si al angajatilor in cladire si in parcare; supravegheaza parcarea si permite accesul autoturismelor autorizate in parcare;
  • Interactioneaza cu clientii intr-o maniera profesionala si politicoasa;
  • Interactioneaza cu alte departamente ale companiei conform cu cerintele de lucru;
  • Preia si redirectioneaza vizitatorii RCS & RDS (clienti, furnizori, parteneri de afaceri, etc);


Cerinte
  •     Experienta privind paza si securitate, constituie un avantaj;
  •     Atestat profesional de agent securitate, constituie un avantaj
  •     Capacitatea de mentinere a unor relatii de munca eficace;
  •     Respectarea riguroasa a regulilor si instructiunilor;
  •     Atentie concentrata si distributiva;
  •     Capacitate de memorare buna;
  •     Studii medii.




Studii medii;
  • Atestat profesional de agent Securitate- constituie un avantaj

Aplica pentru acest post




Ingrijitor cladiri - Bucuresti, Timisoara, Arad +

Responsabilitati:
  • Asigura curatenia in conditii corespunzatoare a spatiilor repartizate,
  • Curata si dezinfecteaza zilnic grupurile sanitare cu materiale si ustensile specifice;
  • Verifica functionalitatea instalatiilor sanitare si semnaleaza personalului de intretinere - reparaţii eventualele defecţiuni, asigură aprovizionarea grupurilor sanitare cu materialele necesare;
  • Colecteaza sacii cu gunoi menajer si ii depoziteaza in locuri special amenajate.

 Cerinte:
  • Studii medii;
  • Prezinta un avantaj experienta in domeniu;

Aplica pentru acest post




CURIER - Targu Jiu, Craiova +

Descrierea postului:

  • preluare, transport si livrare documente;
  • incaseaza corect si cu acuratete, la domiciliul abonatilor din zona alocata, sumele reprezentand contravaloarea serviciilor furnizate de S.C. RCS&RDS S.A. clientilor sai si elibereaza documentele justificative;
  • incheie contracte in numele RCS&RDS pentru serviciile pe care compania le presteaza in zona alocata;
  • activitate de teren

   Cerinte:
  • Mimin studii medii;
  • experienta de cel putin 1 an in domeniul curieratului;
  • Experienta anterioara in lucrul cu banii (constrituie avantaj);
  • Disponibilitate pentru activitate de teren (activitatea se desfasoara in zonele invecinate oraselor precizate in anunt);
  • Persoana organizata si atenta la detalii;
  • Permis de conducere (constrituie avantaj);
  • Experienta anterioara intr-o activitate similara.
  • Disponibil la program flexibil;
  • Diplomatie, proactivitate si orientare catre client;

Aplica pentru acest post




Manipulant Marfuri - Bucuresti, Timisoara +


Candidatul ideal:

  • Absolvent studii medii;
  • Experienta pe o pozitie similara;
  • Abilitati de comunicare;
  • Rezistenta la lucru in conditii de stres;
  • Spirit de echipa;
  • Disponibil la program flexibil.

Descrierea jobului:

  • Incarcarea si descarcarea a marfii;
  • Manipularea si aranjarea marfii in interiorul depozitului;
  • Pegateste comenzile in vederea livrarii;
  • Participa la inventare;
  • Mentinerea curateniei la locul de munca.

Aplica pentru acest post




Suport tehnic - Pitesti, Baia Mare, Timisoara +

Responsabilitatile postului:
  • Preluarea/rezolvarea telefonica a problemelor tehnice intampinate de clienti;
  • Monitorizare (mrtg/rrdtool);
  • Routare statica, subnetare;
  • Configurare minimala Windows (configurare retea, email, depanare ping/traceroute).;
  • Escaladarea problemelor care nu tin de competenta suportului tehnic.
Cerinte:

  • Absolvent studii tehnice (student in an terminal);
  • Certificari / cursuri (CCNA) reprezinta un avantaj;
  • Cunostinte teoretice si practice despre functionarea protocoalelor TCP/IP, PPPoE; 
  • Cunostinte despre retele (nivele OSI, organizarea DNS, RIPE);
  • Cunoscator linux (configurare, administrare/server);
  • Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare probleme;
  • Abilitati foarte bune de comunicare;
  • Atitudine proactiva si orientata catre client;
  • Limba engleza fluent: scris si vorbit.
  • Disponibilitatea de a lucra in schimburi.

Aplica pentru acest post




Reprezentant Vanzari business - Bistrita, Targoviste, Tulcea, Constanta, Cluj, Suceava, Oradea, Arad, Bucuresti, Sibiu, Iasi, Craiova, Timisoara, Drobeta Turnu Severin, Bacau, Botosani, Slatina, Targu Jiu +

Candidatul ideal:
  • Studii superioare finalizate (de preferat in domeniul Comertului, Economic sau Telecomunicatii);
  • Experienta de minimum 3 ani in domeniul vanzarilor de servicii, de preferat catre clienti business (avantaj vanzarea de servicii de telecomunicatii);
  • Cunostinte in domeniul telecomunicatiilor;
  • Abilitati excelente de comunicare, prezentare, negociere si persuasiune;
  • Diplomatie, proactivitate si orientare catre client;
  • Traininguri in domeniul vanzarilor (reprezinta un avantaj);
  • Cunostinte limba engleza;
  • Permis de conducere - categoria B.

Descrierea jobului:
  • Analizeaza constant piata si identifica potentialii clienti din zona alocata;
  • Implementeaza strategia de vanzare agreata de companie, pentru clientii cu care intra in contact;
  • Stabileste detaliile de negociere in vederea vanzarii serviciilor;
  • Urmareste derularea contractelor semnate.
  • Indeplineste obiectivele cantitative si calitative, lunare si trimestriale.

Aplica pentru acest post




Tehnician Instalari - toate localitatile +

Candidatul ideal:
  • Studii medii - domeniu tehnic;
  • Obligatoriu permis de conducere categoria B (obtinut cu cel putin un an in urma)
  • Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv;
  • Spirit de lucru in echipa;
  • Atentie la detalii si capacitate de concentrare in situatii de stres.
  • Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil;
  • Disponibilitate si aptitudini lucru la inaltime;
Responsabilitati:
  • Instaleaza echipamentele de telecomunicatii.
  • Executa lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii de fibra optica;
  • Comunica direct catre superiori starea lucrarii dar si problemele identificate.
  • Asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute;

Aplica pentru acest post




Java Web Developer - Bucuresti +

Descriere
  • Develop new applications or integrate old ones in the existing environment;
  • Troubleshoot and fix problems in the existing applications;
  • Run profiling on running applications;
  • Offer support, if needed, related to applications usage.

Cerinte
  • Java programming skills;
  • Experience with MS SQL Server and MySQL;
  • Experience working with Servlet technology -J2EE,Tomcat, JDBC, JavaScript;
  • Experience working with IDE: Netbeans, Eclipse;
  • Experience designing and building web APIs (SOAP, XML, HTTP);
  • Minimal knowledge of Linux system, networking;
  • Strong communication skills;

Aplica pentru acest post




PHP Web Developer -Bucuresti +

Cerinte:
  • Experienta de minim 2 ani in dezvoltarea de aplicatii si/sau site-uri web;
  • Cunostinte solide de PHP, SQL (MySQL), HTML, JavaScript, CSS;
  • Experienta in programarea orientata pe obiecte (OOP);
  • Cunostinte despre protocoale de comunicatii (HTTP);
  • Limba engleza (nivel avansat);
Constituie un avantaj:
  • Framework-uri (php, javascript, css)'
  • Lucrul cu sisteme de versionare (SVN, GIT);
  • HTML 5 (canvas, video, audio, localStorage, webWorkers, webSockets);
  • CSS 3 (transformations, gradients, animations);
  • Baze de date non-relationale (MongoDB);
  • Cunostinte web services (SOAP / REST);
  • portofoliu de proiecte

RESPONSABILITATI / BENEFICII:
Descrierea postului:
  • Crearea de site-uri si aplicatii in scopul imbunatatirii functionalitatilor existente sau al dezvoltarii unora noi;
  • Administrarea site-urilor si a aplicatiilor existente;
  • Colaborarea cu alte departamente in functie de cerintele proiectelor;

Aplica pentru acest post




Operator Call center - limba spaniola sau italiana - Bucuresti, Brasov +

Iti doresti un job care sa-ti permita sa mergi si la facultate? 
Iti place sa vorbesti cu oamenii si ai putere de convingere? 
Vrei sa inveti lucruri noi despre serviciile de telecomunicatii?
Atunci te asteptam in echipa noastra.

Vei fi responsabil de:
  • preluarea apelurilor venite de la clienti / potentialii clienti si solutionarea lor in functie de solicitarile acestora in limba  limba spaniola/italiana;
  • oferirea informatiilor corecte si intr-o maniera profesionista;
  • respectarea regulilor din departament si din companie; 
  • atingerea standardelor de calitate stabilite la nivel de companie/departament.
Cerinte:
  • cunostinte de limba spaniola sau italiana, orice nivel ;
  • foarte bune abilitati de comunicare si prezentare;
  • atitudine proactiva si orientare catre client;
  • rabdare in transmiterea si explicarea informatiilor solicitate;
  • foarte bune cunostinte de utilizare a calculatorului;
  • rezistenta in situatii dificile.

Aplica pentru acest post




Tehnician FO/Jonctor - toate localitatile +


Responsabilitatile postului
:

  • Executarea lucrarilor de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii de fibra optica;
  • Comunica catre superiori direct starea lucrarii dar si problemele identificate;
  • Intocmirea de rapoarte de activitate;

Cerintele postului:
  • Experienta in construirea de retele fibra optica, mentenanta si dezvoltarea  retelei de fibra optica;
  • Disponibilitate si aptitudini lucru la inaltime; 
  • Lucrari pe reteua de fibra optica;
  • Suduri , instalari enclosure , cutii de jonctiune , odf;
  • Experienta in lucru cu fibra optica SM,MM;
  • Atestat sudor FO - reprezinta un avantaj;
  •  Cunostinte solide cablare structurata;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil;
  • Studii tehnice medii;
  • Atestat de electrician reprezinta un avantaj;

Aplica pentru acest post




Tehnician Service - toate localitatile +

Descrierea postului:
  • Preluarea, identificarea si remedierea defectiunilor aparute la locatia abonatului;
  • Comunica catre Dispecerat punerea in functiune a serviciilor;
  • Intocmirea de rapoarte lunare si orice alte sarcini stabilite de catre superiorul direct.
Cerinte:
  • Absolvent studii medii tehnice ;
  • Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj;
  • Rezistenta la stres;
  • Bune abilitati de comunicare;
  • Disponibilitate la program flexibil;
  • Atitudine proactiva si orientata catre client;
  • Permis de conducere categoria B.

Aplica pentru acest post




Jobul urmarit *
Incarca CV sau Completeaza formularul

Website-ul foloseste cookies. Continuarea navigarii pe website reprezinta acordul tau privind prevederile aplicabile disponibile aici.